donderdag 21 juni 2012

Sunshine award!


sunshineaward.png

Van Annemie van Annemie's blogje kreeg ik een sunshine award! Heel erg bedankt!

De regels voor deze award zijn:

  • Bedank degene van wie je de award kreeg (heb ik gedaan)
  • Geef antwoord op de 10 vragen (hieronder)
  • Nomineer 10 nieuwe blogs en laat ze weten dat ze de award hebben gekregen (ook hieronder)
Hier gaan we:
  1. Wat is je favoriete dier: een kat
  2. Wat is je favoriete getal: 3
  3. Wat is je favoriete niet-alcoholische drank: koffie, een ristretto, lekker straf
  4. Facebook of Twitter: Facbook
  5. Wat is je passie: talen (ik ben vertaalster), haken en patisserie (ik volg een opleiding tot patissier)
  6. Krijgen of geven: geven, zonder twijfel.
  7. Wat is je favoriete patroon: moeilijke, ik haak zonder patroon
  8. Wat is je favoriete dag van de week: zaterdag, de winkels zijn open maar je kunt ook thuis blijven als je dat wil
  9. Wat is je favoriete bloem: aronskelk
  10. Wat is je favoriete land: Noorwegen, werkelijk schitterende natuur.

Er zijn veel blogs die ik regelmatig bezoek, tien kiezen is niet zo eenvoudig, maar we doen een poging he. Hier gaat ie:

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je hier een reactie neerschrijft. Alvast bedankt!

Google