maandag 5 november 2012

Mosterdgeel en watergroen - mustard yellow and water green

Nu de feestdagen razendsnel dichterbij komen, ben ik volop aan het werken aan een eindejaarscollectie.
Deze mosterdgele en watergroene gehaakte ketting past bijvoorbeeld heel mooi bij zilvergrijs of okergeel. Want wat mij betreft, hoeft een eindejaarsoutfit niet per se zwart te zijn, wel integendeel!
Enig in zijn soort, want ik maak nooit twee keer hetzelfde. Bijpassende armband of oorbellen worden met plezier gehaakt. Ook leuk als eindejaarsgeschenk uiteraard!







With the holiday season approaching I'm currently working on a festive collection. Discover this mustard yellow and water green crochet necklace, and wear it with a silver dress for example. A party dress doesn't have to be black, right? 
One of a kind because I never make the same piece twice. Matching earrings or bracelet available upon request. Of course the necklace also makes a lovely christmas gift!

7 opmerkingen:

  1. Que preciosas gargantillas, son muy originales y elegantes.
    Saludos!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely combination !
    Have a nice day.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! always nice to know people actually look at what I'm posting and take the trouble of leaving me a comment. Thank you so much.
      Inez

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo,

    Ik ben op zoek naar je emailadres, maar ik kan het hier maar nergens vinden... ik wou je even mailen ivm de mutsjes voor Kenia (we gaven reacties bij karin aan de haak haar blog) zou je mij even willen mailen? email kan je op mijn blog vinden.

    groetjes Wendy (blog tio)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een reactie neerschrijft. Alvast bedankt!

Google