zondag 28 oktober 2012

Chocoladetaart - chocolate cake

Gisteren vierden we de verjaardag van mijn oudste dochter. Ze houdt heel erg van apen en had me gevraagd onderstaande taart te bakken. Chocoladebiscuit, een laagje chocomousse, een laagje met schijfjes banaan en  dat alles bedekt met chocoladeglazuur en afgewerkt met marsepein.


Yesterday we celebrated the birthday of my eldest daughter. She really loves monkeys and had asked me to bake a cake shaped like a monkey. This is the result. A chocolate cake with chocolate mousse filling and banana covered in chocolate frosting. 

5 opmerkingen:

  1. Looks delicious !
    Have a nice week.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks! it was delicious! plenty of chocolate mousse mmm

      Verwijderen
  2. Uhhhhh que pinta más rica, con lo que mi me gusta el chocolate! una tarta muy simpatita Lelo!
    Felicitaciones a tu hija!
    Besossss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw hij ziet er fantastisch uit! En hij klinkt ook zooo lekker..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hola lelo!! Tienes un premio en mi blog por si te apetece recogerlo, un besoguapa

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een reactie neerschrijft. Alvast bedankt!

Google